FAQFAQ   SearchSearch   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister   ProfileProfile    Log inLog in   RSS Feed

Tangentbord?

This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Salling Software Forums Forum Index -> Salling's Remote Basics (retired)
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Nisse
Newbie

PostPosted: Wed Sep 07, 2005 7:34 pm    Post subject: Tangentbord? Reply with quote

Jag har problem med att min dator uppfattar det som om jag försökte ansluta ett [b]tangentbord[/b] via blåtand varje gång jag startar fjärrkontrollen på min SE K700i. Datorn - PB G4 på Tiger.2 - ber mig trycka ned tangenten till höger om skift, men någon sådan finns ju inte på Ericssons mobiler. :lol:

Visserligen fungerar fjärrkontrollen utmärkt utan inställningen och sedan jag klickat bort inställningsrutan utan åtgärd, men det blir rätt påfrestande i längden - särskilt när telefonen tappat kontakten och försöker återansluta, eftersom iTunes då hamnar i bakgrunden, med känd konsekvens.
Back to top
View user's profile Send private message
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Salling Software Forums Forum Index -> Salling's Remote Basics (retired) All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum